onsdag den 17. april 2013

Det går fremad

 Jeg graver lidt af mit bed hver dag. Det er hårdt arbejde!


Jeg skræller græsset af mens jeg ligger på knæ. 
Så undgår jeg at runde ryggen. Men det gi'r overarme kan jeg mærke!

Og nu mangler jeg få meter. 
Og så kommer det sjove: at finde på noget der skal plantes. 
Juhuuu!
Planen er at det skal holdes i grønt, gråt, lysegult og hvidt.
Og en del stedsegrønt skal der selvfølgelig i aller først. Jeg fandt
Rhododendron til 50 kr i Rema 1000 og Pieris til 20 kr.
Jeg var i skoven og hente muldjord til dem, det holder også prisen nede.

 Til bedet har jeg sået: hvid Forglemmigej, gråt Græs, hvidbroget Vortemælk,
hvid Salvie, Foldblad, Irlands grønne klokke, Moon Carrot, hvid Klinte, hvid Marmelukærme, hvid Sporebaldrian, lysegul Tagetes og gulgrøn Frøkenhat.
Det kan da godt blive flot, tror jeg. Den blå lavendelkant kommer udenom.
(Se billedet på forrige indlæg.)

2 kommentarer:

  1. Herligt projekt. Det bliver spændende at følge det, når det bliver plantet til.

    SvarSlet
  2. Tak Eva! Har du nogle gode forslag så hører jeg gerne.

    SvarSlet